Let me introduce: The Clubmaster

by

Ik ben weer back in town, and I feel like party’ing a lot. Ik kwam namelijk de Ray Ban Clubmaster tegen op het hoofd van Mary-Kate, gok ik zo. Nou alleen voor de naam wil je die al hebben.

Mary Kate and Clubmaster
Ray Ban Clubmaster

Een beetje een apart modelletje, maar A) hij is van Ray Ban, B) hij staat Mary-Kate geweldig en C) had ik de naam al vermeld?! Clubmaster! Daar kan je pas echt mee pronken. (In Londen gespot: Topshop heeft mooie knock-off’s)

Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

