Hats

by

Ik moet eerlijk toegeven dat ik ze niet draag, hoedjes. Sterker nog, ik bezit er zelfs geen eentje… nog niet tenminste. Binnenkort hangt er een rieten exemplaar aan mijn kapstok, ik ben overtuigd.
OURCATWALK - hoedjes

4 Reacties to “Hats”

  1. Suusje Q. Says:

    Wat een leuke blog heb jij! Mooie stijl, beetje bohemien he? Ik hou ook van hoedjes, maar je moet idd net de goede vinden!

    X Suusje Q.

  2. Sofie Says:

    Jennyyyyy (L)

  3. Suusje Q. Says:

    Wat leuk! Zijn jullie met zijn tweeen? Zussen? In Amsterdam wonen is inderdaad geweldig. Kan het iedereen aanraden! Je verbreedt jezelf en je wereld, wordt zelfstandig en kan altijd leuke dingen doen.

    Xx Suusje Q.

  4. Maaike Says:

    Zo’n rieten hoedje is echt leuk! 🙂

Geef een reactie

