Lights out, spots on…

by

School is afgelopen, vakantie is begonnen. Tijd om weer een beetje leven in ourcatwalk te eh… blazen? Sinds we ourcatwalk stil hebben gelegd is er veel gebeurd:
– ik heb te horen gekregen dat ik over ben
– Rachel is natúúrlijk ook over (maar dat had ik niet anders verwacht)
– Én minstens zo belangrijk: Gossip girl is weer begonnen!

Gossip girl is natuurlijk een geweldige serie, maar de kleding van de acteurs (eigenlijk vooral actrices) is minstens net zo geweldig. Niet alleen in, maar ook buiten de serie hebben deze actrices stuk voor stuk een geweldige stijl. Als jullie dat nog niet wisten, hoop ik jullie met onderstaande afbeelding overtuigd te hebben:

gossipgirll

Liefs, Sofie

Ik heb trouwens ook een nieuwe theme en header online gezet. Of deze zo blijven is nog niet helemaal zeker. Ik wacht namelijk nog even goedkeuring van Rachel, maar tot ik die heb kunnen jullie vast genieten (ahum kuch kuch) van mijn mooie header-kunsten, en mijn eh… theme-uitzoek-talent. What do you think?

3 Reacties to “Lights out, spots on…”

  1. Anouk Says:

    Ik weet niet hoe de header er eerst uit zag maar hij ziet er nu leuk uit hoor!

  2. Martine Mussies Says:

    Je header is mooi en wat goed dat jullie allebei over zijn! Gefeliciteerd! 🙂

  3. Charlotte Says:

    Congrats dames :)!

Geef een reactie

