Het zomergevoel

by

Het is vakantie en ik ga dus ook op vakantie. Voor mij heel leuk, voor jullie iets minder. Dat betekend namelijk wééér geen updates! Maar als ik terug ben maken we het driedubbel goed hoor. Dan show ik namelijk mijn aankoopjes uit LONDENNNN!
ourcatwalkourcatwalk
Fijne vakantie allemaal!
Liefs, Rachel

3 Reacties to “Het zomergevoel”

  1. steffie Says:

    heel veel plezier in londen,
    je blog is leuk

  2. Martine Mussies Says:

    Wauw, superrrrrrrrrr!!!! En die foto’s met je gitaar zijn echt prachtig, misschien mag ik die wel in E!M zetten, met je URL erbij? x MM

  3. Pamela Says:

    zijn die foto’s zelf gemaakt? want ze zijn echt mooi!!

Geef een reactie

