and feel the rhapsody in blue

by

Terwijl Rachel door het hopelijk zonnige Londen loopt, begin ik me druk te maken waar ik alles wat ik mee wil nemen op vakantie in wil gaan vervoeren. Alle tassen die hier in huis aanwezig zijn zijn aan de kleine kant, de trolley van het perfecte formaat mist een wieltje, en de koffer die naast die trolley in de kast staat is meteen weer enorm. Ga ik voor een enorme koffer (met de kans geweigerd te worden bij de bus), een trolley met (of eigenlijk zonder) een missend wieltje of een tas die eigenlijk te klein is (helaas staat er in de mail die ik gister ontving dat je maar 1 tas/koffer mee mag + een tas voor handbagage). Ik ben er nog niet uit. Ondertussen kan ik jullie wel vermaken met outfit nummer ik-weet-nogsteeds-niet-welk-nummer.

SOFIE

3 Reacties to “and feel the rhapsody in blue”

  1. delina Says:

    leuk!, zeker je alstars. die schoenen zijn verliefd makend! x

  2. Maxine Says:

    Haha, nou ik weet het niet voor mij hoef je je niet te schamen iniedergeval.
    Ja en niet alleen de mannen, maar ook de hele film is echt goed!

  3. Maren Says:

    Leuke foto en outfit!
    x

Geef een reactie

