put a ring on it

by

Ook ik ben weer terug in het (momenteel niet zo) koude Nederland en dat betekent dat ik jullie weer blij kan maken met mijn oh-zo-leuke blogjes (ha-ha). En omdat ik momenteel niet zo veel inspiratie heb, wilde ik jullie graag blij maken met een blogje over mijn favoriete accessoire: ringen.

ringen
het grootste deel van mijn eigen mini verzameling

ringen2

Eén reactie to “put a ring on it”

  1. Kelly Says:

    Die ringen zijn echt super! Heb zelf ook een grote-ringen-tic ontwikkeld de laatste tijd 🙂

Geef een reactie

