vil JA!

by

nieuw lid!
onderaan dit bericht meer
laat ik eerst maar is wat leuks posten wat ik net gespot heb

viljaa
hebben ? defenitly

 

even een korte introductie, ik ben lauren 14(deze maand 15)
mijn passies zijn vooral fashion,winkelen,fotografie en designen.
ik voel me ook zeer vereerd om hier mijn zegje te doen op deze geweldige fashionblog!
en er komt zeker meer post ( heb namelijk nieuwe uggs en accesoires gebought).
xoxo

4 Reacties to “vil JA!”

  1. Ilse Says:

    dat rokje, zo cute! xx

  2. maaike Says:

    die tas!
    waar is die van (A)?

    xx

  3. Anouk Says:

    Dat rokje, die tas en het armbandje zijn prachtig!

  4. lovefashionlikehell Says:

    mooie armband, ik zag er zo één in spanje voor 3 euro. Wsl wel mindere kwaliteit maar bon ;D

Geef een reactie

