She was so young, and she still is.

by

Romee Strijd. 14 jaar, nu al in de ELLE. Ik zeg: Welkom nieuwe Doutzen Kroes.

Romee Strijd - Ourcatwalk 
Romee Strijd - Ourcatwalk
Romee Strijd - Ourcatwalk
Deze foto’s: wilmawakkermodels
Voor de foto in ELLE: oktober 20 jarig jubileum nummer bladzijde 345, ELLE’s covermodel van de toekomst. Als het aan mij ligt komt ‘de toekomst’ heel snel…

10 Reacties to “She was so young, and she still is.”

  1. Anouk Says:

    Die gaat zeker een mooie toekomst te gemoed!

  2. Arantxa Says:

    Serieus, die tweede foto kan echt niet. Een kind van veertien dat er zo uitziet. Ze is zo dun en in die pose lijkt het alleen maar alsof ze anorexia heeft. Ik vind het echt belachelijk dat ze zoiets publiceren, die andere twee foto’s zijn juist zo mooi.

  3. Luba Says:

    Wauw, 14??!
    Ik ben het helemaal met je eens, dit wordt de nieuwe Doutzen!

  4. nachos Says:

    ze zit bij mij op school hbe ook bij haar in demkals gezeten ze is egt super aardig en wens haar succes al topmodel

  5. doritos Says:

    heeeeee ik ken haar. ze is echt heel aardig maar inderdaad best wel dun maar dat heeft ze sowieso van zichzelf.

  6. Shannon Says:

    ik ken haar heel erg goed, en ze is van zichzelf al smal gebouwt + door allergien mag ze sommige dingen niet zoals Chocolade! ga jij maar eens met die bouw geen chocolade mogen eten kijken wat er van jou overblijft! ik heb onwijs veel respect voor deze meid en ze gaat het maken!

  7. someone Says:

    ze zit bij mij op school ik wens haar veel succes! en ze heeft geen anorexia!

  8. mell Says:

    ik ken romee erg goed en ik weet niet wat arantxa zegt is echt onzin.
    de mensen die dat soort dingen zeggen zijn gewoon jaloers.

    romee veel plezier en succes meid!
    -xx

  9. Chantal Says:

    Wat Arantxa zegt is niet dat Romee anorexia heeft naar haar idee, maar dat ze op die tweede foto wel neergezet wordt alsof ze anorexia heeft. Ik ben het wel met Arantxa eens, die tweede foto is vrij extreem als je let op hoe dun ze is. Neemt verder niet weg dat ik het wel degelijk een hele mooie foto vind. Net als de andere twee foto’s!

  10. joeyo Says:

    che fighino della madonna!

Geef een reactie

