De H&M herfst/wintercatalogus is weer binnen

by

Omdat ik aan het sparen ben voor New York (17 oktober!) heb ik het bij twee dingen gelaten. Als het goed is worden ze eind september geleverd, ik ben benieuwd! De linker lijkt me leuker met een riem trouwens.

hm

3 Reacties to “De H&M herfst/wintercatalogus is weer binnen”

  1. Anouk Says:

    eerlijk gezegd niet helemaal mijn stijl, maar smaken verschillen toch!

    wel goed dat je je hebt kunnen beperken tot 2 dingetjes.

  2. Janine Says:

    De linker vind ik…….niet mooi sorry (a) Maar de rechter daarentegen is geweldig!

  3. skeleton Says:

    Ik heb ze gaan bewonderen in de winkel zelf en ik moet zeggen, niet veel verrassend.

Geef een reactie

