Niets is zoals het lijkt

by

…want als ik zeg, “panterprint” dan komen er toch foute, foute, foute beelden in je hoofd op? Maar ohlala, hebben jullie deze fantastische outfit al gezien? Mét pantersjaal! Een goed voorbeeld dat laat zien dat het allemaal draait om de combinatie. Panterprint is voor lelijkerds, pantersjaals mag je dragen zolang je het goed doet. Dit lieve meisje doet het goed, heel goed.

Pantersjaal - Ourcatwalk

4 Reacties to “Niets is zoals het lijkt”

  1. mrslacy Says:

    oooh wannahave wannahave wannahave!

  2. Sofie Says:

    Ik zeg: wauwie! Mag ik die outfit hebben? Dank je!

  3. skeleton Says:

    Ik houd van zebra-, tijgerorint etc. vroeger moest ik er niets van hebben, maar mijn liefde ervoor kan niet meer stuk.

  4. Mariël Says:

    Jaaa leuk!
    Wat een wijze les 🙂

Geef een reactie

