Hold on, before it’s too late.

by

Ik heb van mijn vriendinnetjes een heel mooi horloge gekregen. Misschien om te voorkomen dat ik nog vaker te laat kom, of misschien gewoon omdat ze dachten dat het me zou staan. Welke van de twee mogelijkheden het ook is; ik vind hem prachtig.

horloge

5 Reacties to “Hold on, before it’s too late.”

  1. Anouk Says:

    Gaaf! Lekker groot.

  2. Rachel Says:

    zomaar? oooh zulke vriendinnetjes wil ik ook!
    ooh hij is echt moo-hoooooi.

  3. Ruby Says:

    wow echt een supergaaf horloge!

  4. fashionaddicted Says:

    Heel mooi zeg!

  5. Judith Says:

    Mooi horloge hebben ze uitgezocht! :sweet:

Geef een reactie

