And I won’t stop until I’m holding

by

Iedereen heeft hem: de perfecte tas. En wie hem niet heeft, heeft hem heel hard nodig. Ook ik heb er een naast me staan, hij is donker groen en erg pretty, maar het probleem is dat deze donker groene pretty hard aan vervanging nodig is. Zoals jullie misschien al wisten ga ik in de herfstvakantie naar New York, dus ik hoop daar -in de topshop- mijn nieuwe lover tegen te komen. En om alvast in de stemming te komen wil ik dit mooie ding even met jullie delen. Is het geen plaatje?

tas

2 Reacties to “And I won’t stop until I’m holding”

  1. Anouk Says:

    Zeker een mooie! Ik heb ook nog nooit zo eentje gezien (niet dat ik er heel erg op let) maar origineel is natuurlijk wel leuk!

  2. Loïs Says:

    wauw die is echt heel leuk.

Geef een reactie

