fendi is back

by

alvast een kijkje op de gew-eld-ige outfits van spring 2010 van Fendi.

ourcatwalk

verliefd?

4 Reacties to “fendi is back”

  1. Marieke Says:

    wat een super schattige jurkjes ! De 5e vind ik het leukste, die valt meer op 😀

  2. maaike Says:

    omg..die zijn echt heel leuk..

  3. Anouk Says:

    Fendi zegt me niks haha (A)
    Maar echt lieve jurkjes!

  4. bestek Says:

    wish i could wear this clothes now…

    ’t is koud hier en ik krijg de rillingen van kort en wit maar als ik dat even vergeet zie ik dat het idd heeeel mooi is!

Geef een reactie

